Prikbord

Nieuws & agenda

8 weken lang
10 december

8 weken lang x 26 workshops x wekelijks 25 deelnemers = ‘Cultuur@CruyffCourts Maastricht’

Het CruyffCourt in Wyckerpoort stond in de periode tussen de zomervakantie en de herfstvakantie in het teken van ‘Cultuur@CruyffCourts’. Een landelijk project dat kinderen de kans geeft om door middel van verschillende workshops te ontdekken wat ze leuk vinden en waar ze goed in zijn. Elektronische muziek produceren, straatschilderijen maken, skaten, dansen, portretten maken, handletteren, basketballen, zingen, 3d kaarten maken, gitaar spelen, hockeyen en nog veel meer!

We hebben verbaasde, blije en serieuze gezichten gezien. Want wat een talenten heeft iedereen ontdekt!

https://we.tl/t-TaFyq310xc (Klik op de link voor een compilatiefilmpje van deze dagen)

Is jouw kind geïnteresseerd om met muziek, turnen, schilderen, judo, theater, dans of andere sportieve of creatieve activiteiten aan de slag te gaan? Weet dan dat er mogelijkheden zijn om gebruik te maken van het Jeugdfonds Sport & Cultuur. Dit fonds maakt het mogelijk om kinderen te laten deelnemen aan sport en cultuur, ook als de portemonnee dit moeilijker toelaat.

Intermediairs op school of Cultuurcoach Charlie Geenen, informeren en helpen je graag bij het doen van een aanvraag. Je kan Charlie Geenen bereiken door een mailtje te sturen naar charlie.geenen@maastricht.nl of door contact op te nemen via 06 15 30 94 76.

De workshops werden gegeven door:

Janne Lebens (Dansstudio Switch), Frauke Wonnink (Kaleidoscoop Cultuureducatie), Krissie Verstappen (Kinderkoor Sjamaes), Mick Wiertz (Stadsnomade), Yanniek Nacken (Kumulus), Koen Stegerman (Kaleidoscoop Cultuureducatie), Romy Endeman (Kunstketel), Manouk Retera (Kumulus & Connected by Motion), Jos Netto (Kunstketel), Myrthe Schoenmakers (Ambino Ballet) en Maastricht Sport.

Meer informatie over waar jouw kind terecht kan? Neem gerust contact op met Charlie Geenen.

Met vriendelijke groet,

Danee Klever